تصفیه روغن هیدرولیک چیست

تصفیه روغن هیدرولیک چیست؟

تصفیه روغن هیدرولیک چیست؟ تصفیه روغن هیدرولیک با تصفیه روغن چه تفاوتی دارد؟ اصلا دستگاه تصفیه روغن هیدرولیک چگونه کار می کند؟ برای پاسخ به این سوالات ابتدا شما باید بدانید که هیدرولیک چیست. حتی ممکن است به این سوال بر بخورید که چه ارتباطی میان بازیافت روغن و تصفیه روغن وجود دارد؛ پس در ادامه با نیرونماد همراه باشید.

هیدرولیک چیست؟

هیدرولیک به معنای انجام کار توسط مایع تحت فشار یا حرکت می گویند. تعریف واضح تری از هیدرولیک را می توان این چنین گفت که عمل یا کاری که در آن نیروی مایعات تحت فشار برای انجام استفاده می شود.

تصفیه روغن چیست؟

تفاوتی ندارد که در پالایشگاه تصفیه روغن را انجام دهید و یا در مینی پالایشگاه. معنای تصفیه روغن تغییری نخواهد کرد. ساده ترین تعریفی که از تصفیه روغن بیان می شود این است: به دست آوردن دانه‏ های روغنی از روغن گیاهی خام. این روغن‏ ها دارای مقدار کمی از مواد جامد معلق غیر حل شده ‏ای در خود هستند که با یک فیلتراسیون ساده می‏ توان آن‏ ها را از روغن خارج کرد.

ترکیب متفاوتی از گروه های شیمیایی مختلف، بخش اصلی نا خالصی روغن به شمار می روند. البته یک بخش جزئی هم این نا خالصی ها دارند که در زمان تصفیه روغن در هنگام پاکسازی آن از نا خالصی های اساسی، از بین می رود.

تصفیه روغن هیدرولیک چگونه انجام میشود؟

حال به این مورد می رسیم که تصفیه روغن هیدرولیک چیست و چه مراحلی دارد؟ دستگاه تصفیه روغن هیدرولیک در مدل های تک و چند مرحله ای ساخته می شوند که دارای ظرفیت های 500 تا 10000 لیتر در ساعت می باشد که با استفاده از فیلتر های کوالسر و جداکننده آب و ذرات از روغن تحت خلاء به به یک روغن با کیفیت و خالص نیز می رسیم.

این تجهیزات تشکیل شده اند از فیلترهای اولیه که تعداد فیلتر ها بستگی به نوع و ظرفیت روغن دارد، در این مورد اگر نیاز به شناخت روغن خالص دارید در ابتدا باید آن را تشخیص دهید که پیشنهاد می شود مقاله تشخیص روغن خوراکی را مطالعه نمایید.

اجزا دستگاه تصفیه روغن هیدرولیک

اگر نیاز به خرید این دستگاه دارید لازم است که اجزا این دستگاه را بدانید که در ادامه اجزا دستگاه تصفیه روغن هیدرولیک را بیان کردیم. اجزاء دستگاه تصفیه روغن هیدرولیک شامل گرمکن ها, منابع رطوبت گیری و گاز گیری, آب گیرها , پمپ های ورودی و خروجی, وکیوم, تجهیزات کنترل و تابلو فرمان, شیلنگ های ورودی و خروجی و … می باشند که در ساخت آنها شرکت نیرونماد از بهترین تجهیزات استفاده می کند.

تصفیه روغن هیدرولیک نیرونماد

تا اینجا متوجه شدید که تصفیه روغن هیدرولیک چیست، تصفیه روغن و در انتها تصفیه روغن هیدرولیک چیست، اکنون قرار است که دستگاه تصفیه روغن هیدرولیک نیرونماد را معرفی کنیم. برای معرفی این دستگاه حتما با من همراه باشید. این دستگاه تصیفه روغن هیدرولیک ، جهت حذف آلودگی های رطوبت بصورت آب آزاد، محلول و امولسیون، گازهای محلول و ذرات جامد از روغن هیدرولیک تحت خلا از ظرفیت 200 تا 15000 لیتر در ساعت به صورت فول اتومات و نیمه اتومات در مدل های ثابت و تریلر طراحی و تولید می شود.

ویژگی های دستگاه تصفیه روغن نیرونماد

  • جداسازی آب و هوا از روغن توسط خلا (تکنولوژی جدید جداسازی)
  • طراحی ویژه صفحات ضد زنگ برای افزایش سطح تماس روغن و در نتیجه افزایش راندمان تبخیر توسط این دستگاه
  • استفاده از تجهیزات جدید گرمادهی برای کاهش دادن تاثیر گرما بر کیفیت روغن به دست آمده و همچنین افزایش عمر روغن حاصل شده
  • استفاده از پمپ های جدید برای ایجاد خلا و جلوگیری از نفوذ آب  با هزینه بسیار کمتر و به صرفه تر
  • صدای کم، نداشتن نشتی، دوام زیاد و عدم امکان نفوذ هوا به روغن از مزایای پمپ مخصوص روغن این دستگاه ها کم بودن صدا، عدم امکان نفوذ هوا، نداشتن نشتی، دوام بالا، می تواند از مزایا این دستگاه تصفیه روغن هیدرولیک باشد.
  • دستگاه های تصفیه روغن نیرونماد همانند دستگاه های تولید روغن از کیفیت به شدت بالایی برخوردار هستند.

خلاصه

همانطور که در این مقاله نیرونماد بیان شد، این دستگاه استفاده ها و مزیت های فراوانی نیز دارد، برای خرید دستگاه تصفیه روغن هیدرولیک می توانید با شماره 05131511 بگیرید. همچنین خوب است بدانید نیرونماد ارائه دهنده خدماتی همچون تولید روغن، بازیافت روغن، ساخت مینی پالایشگاه، و دیگر موارد می باشد.



Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/niroonam/public_html/wp-content/plugins/faq-schema-ultimate/public/class-faq-schema-ultimate-public-shortcode.php on line 110

جستجو در سایت

مقالات نیرونماد

مشاهده مقالات بیشتر

1 دیدگاه دربارهٔ «تصفیه روغن هیدرولیک چیست؟»

  1. فرزاد محمودی

    باسلام بسیار متشکر از توضیحات شما ، اگر لطف کنید درمورد سایز فیلتر ها و انتخاب نوع پمپ وکیوم و اینکه چند عدد فیلتر را باچه سایزی استفاده کرد، بیشتر توضیح بدهید متشکر میشم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا